Where can I find... Where can I ask? (Or create a topic)

Sometimes you won’t find what you’re looking for, or where to place a topic.

Here is the place to ask!

I’m very pleased with the “permaculture installments” that @leo started in #muriquis. Wouldn’t these deserve a Permaculture Primer topic for a crash course in the discipline?

Hi Hellekin :slight_smile:

Thanks for your suggestion of starting a Permaculture Primer. How do I do that? How can I move the previous posts to the new topic?

You should see a wrench :wrench: on the buttons line for the topic. Clicking that will reveal the “Select posts” menu. From there a checkbox will appear for each post: select those you want to move, and then “Move to a new topic”.

The following support post seems to “assume you are moderator or admin”, in which case I can do it for you.

Hi H!

I’ve created a new topic: Permaculture Primer.
But no wrench icon. Not an Admin or moderator :wink:
Please assist as you offered.

TIA
leo :slight_smile:

1 Like

Done. Sorry for the delay. The Permaculture Primer is ready for more!

1 Like

1m

Bonjour les autrices et auteurs de cette belle brochure/fanzine collaborative P.S.: Prendre Soin !
Je vous écris ici car je ne sais pas comment vous joindre autrement. Nous nous sommes recontré·es fin août lors de l’ambazada et zadenvies à Notre Dame Des Landes. Je fais partie d’un collectif de boulange. Vous aviez fait une interview de moi en rapport à ce collectif. Je cherche le moyen de vous joindre depuis plusieurs mois. J’aimerais avoir des nouvelles d’où vous en êtes et savoir ce qu’a donné cette interview.
Même si vous n’en avez rien fait, j’aimerais bien des noubelles d’où en sont les images que vous avez de moi =)
Bonne fin de semaine et à bientôt !

1 Like

Tu es au bon endroit, bienvenue !

Cela fait un moment que j’y pense. J’ai laissé traîner car un problème technique s’est mis en travers de ma route : les fichiers sont tellement gros que je n’ai pas pu les sortir de mon téléphone. Je vais m’y remettre dès que possible. Disons d’ici mai. Je te filerai un accès aux rushs et puis je te tiendrai au courant du montage.